conny,
erst mal Danke für den Titel "Herr". War mir dessen bis heute eigentlich nicht bewusst. Zukünftig werde ich mich bemühen, als solcher auch aufzutreten. Das heisst z.B.: ich werde euch zukünftig nur noch mit "Meine lieben Damen" anreden. Oder mich pikiert über eure Beiträge äussern. Oder mit euch nur noch in gedrechseltem Hochdeutsch reden (dafür müsste ich meine Heimat verleugnen

, was mir sicherlich nicht leicht fallen wird).
So ein (Sand)Käse: isch will dass nitt, isch bin känn "Herr" odder so. Isch mohn misch änfach so benemme, wie die gonz Zeit aach. Unn sunscht nix. Isch bleiwe bei meinem hochdeitsch mit Striefen. Domet basta. Unn wäm dass nitt gefallt, der soll sisch e Stecke dabei stesche. Unn was häscht hie "e Zimma". Isch brauch kenn Zimma. Wenn isch sold emol ausgewies genn weje de ungeweschte Fies, donn werre misch die Fra O. odder die Lola vunn Cana gähre uffnemme unn mir e Bleiwe genn.
Sodale, dass hadd emoll misse gesaat genn. Unn jetzat mach isch mir e Flasch Bia uff. Allé donn,

uffs Saalond.
Unn wenn isch ach kenn so schene Fies hann wie Fra O., isch bin ach so stolz uff mei Fies. Aach, wenn se brätgelatscht sinn. Dass kummt halt vum ville Tappe. Unn dass hat noch känem geschaat. Isch dun misch aach dagleich entschulische, awwer wenn isch misch uffresche, donn bring isch kenn Wort hochdeitsch me raus.
Heimatliche Grüsse
Helmut